Saturday 21 June 2014

FIFA WORLD CUP 2014 - BRAZIL

OMG...jangan gelakkan aku ya sebab lambat update pasal world up nie hokayyy..walaupun aku lambat uldate bukan bermakne aku x layan bola ya..tp memang aku tak layan pun..hahaha..layan pun sebab terpaksa teman laki den berjaga tengah-tengah malam.Dia cakap kalau tengok sorang tak syok..so aku jugak le jadi mangsa..sekarang sana sini orang duk cakap pasal bola..makan bola..tidur pun bola..kerja pun cakap pasal bola..sampaikan kat opis aku siap buat team building tema bola world cup nie jugak..itulah penangan ye..ceritenya aku share kuat benor impak bola nie pada setiap orang.Kat opis aku setiap bulan selalu anjurkan team building untuk tingkat semangat serta kualiti kerja staff..so relete ye tema bola dgn tema team building kat opis aku nie dapat jugaklah kaki bola sharing-sharing is caring sesamakan..so dorang decide untuk setiap staff kena pakai jersi bola favorite team masing-masing..hambikk terhegeh-hegeh aku herek laki aku pi cari jersi bola..laki aku ape laki dengan bangga nak bagi cadangan untuk beli jersi favorite team dia...sorry ya sayang i suke jersi yang cantik-cantik je..kalau jersi pilihan team kesayangan u sayang i tak layan..hangin je ye aku jawab macam tu..kahkahkahkah....lepas cari punya cari dapatlah jugak yang cantikkk gtuuuu....nanti i show u...okay daaa..selamat berworld cup  semua...moga-moga team favoritd korang menang ya....

Arious!

Grand kn promosi utk FIFA WORLD CUP 2014 nie kn..

Antara negara yang bertanding...

Jersi pasukan yang bertanding...

No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR