Saturday 28 June 2014

Ramadhan tiba lagi...

Assalamualakum semua...

Bersempena kedatangan bulan ramadhan tahun ini,aku ingin mengucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan sekiranya ada perkara-perkara yang menyakiti kalian semua harap dapat di maafkan.Marilah kita berdoa pada yang maha esa agar diberikan keberkatan lebih-lebih lagi pada bulan ramadhan ini,Ya Allah ya tuhanku...Aku bermohon agar diampun segala dosa-dosaku dan berharap Engkau dapat mengasihani diriku seperti mana Engkau mengasihani yang lain. Aku berharap juga ramadhan kali ini dapat memberikan aku serta semua umat islam lebih banyak peluang untuk menambah pahala seperti menunaikan ibadat puasa secukupnya Insyaallah,menunaikan solat 5 waktu dan solat terawih secukupnya,selain itu aku memohon agar dapat menghabiskan bacaan kitab suci al-quran dan juga dapat bersedekah dgn kelebihan yg ada dengan golongan yang memerlukan..Aku juga memohon agar diberikan kekuatan untuk mengharungi segala dugaan dan dijauhkan segala laranganMu...Amin

Okay jom kita niat bersama ya kawan-kawan...

Wassalam..


No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR