Wednesday 2 July 2014

Qisya birthday

Hi semua..Syukur alhamdullillah hari nie dah masuk 4 hari kita berpuase..bestnye kalau dapat berbuka puase bersama semua ahli keluarga setiap hari.Tetapi aku sempat jugak berbuka bersama keluarga walaupun untuk hanya 2 hari sahaja..Okaylah hari nie aku bukan nak share kisah buka puase ya,aku nak share sambutan hari ulang tahun kelahiran puteri tunggal aku iaitu Qasihqu NurQisya Mohd Helmi yang ke 4 tahun.Sambutan untuk tahun ini simple sahaja dari tahun-tahun sebelum nie..kebetulan aku berada di kampung.So aku hanya beli kek dan makan bersama-sama ahli keluargaku sahaja,pilihan kek pun design untuk orang tue makan aku beli,sebab kalau beli yang biasa budak-budak makan takkan habis punya.So aku beli Turkish Indulgence cake di Secret Recipe..selera orang tua makan cepat sikit habis,takdelh membazir duk dalam peti lama-lama kalau tak habiskn..pandai tak aku..huhu..lagipun Qisya suka makan kek nie,so moh ler kite makan kek saja..nak makan besor-besor tunggu open house raya pertama nie ya..Untuk Qisya ibu ucapkan selamat hari ulang tahun kelahiran walaupun agak lewat disambut..Ibu dan Ayah sayang sangat kakak...muaahh!

Arious!

Turkish Indulgence by SR

Qisya excited nak potong cake..

Aku pun nk potong jugak kek..

Hambik..semua tak kalah nk potong kek jugak..

Adik rania geram nk potong kek jugak..ko cik long dah kenapa asyik ko je nk posing..

Qisya with cik long..

Mok cah with rania posing..

Qisya with mok su mie..

Finally dapat jugak hadiah yg dia idamkan..princess anna dan elsa..suke lettew!

1 comment:

Anonymous said...

so cuteeee...

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR