Thursday 28 August 2014

I love u all my KAWAN

Assalamualaikum..apa khabar semua..sihat ke??hari nie aku nak melalut sikit je..entry ini aku nak dedicate dekat kawan - kawan aku yang disayangi semua..terima kasih kerana menerima aku sebagai kawan korang..tanpa korang semua siapalah diriku ini..hahaha...bukan senang untuk menjadi kawan yang setia..baik..ikhlas dan yang paling penting satu kepala dengan kita semua..cuba korang bagitahu aku senang ke?bagi aku bukan senang okay!Tetapi aku sangat-sangat bersyukur kerana mempunyai kawan yang sentiasa disisi dan juga begitu supporting..understanding..caring dan yang paling penting sangat-sangat sporting uolss..kawan penting uolss dalam hidup kita nie selain family..betul tak jemah cakap nie??..yelah dengan kawanlah tempat untuk kita biasa meluahkan masalah dan meminta pandangan dan nasihatkan..tapi kawan-kawan jemah semuanya satu kepala uolss..so memang kena dengan pakej ler..kaki gosip..kaki makan..kaki travel..dan kaki yang sewaktu dengannyalah..Tetapi jemah tetap layan juga kawan- kawan yang tak suka jemah walaupun dekat hadapan jemah dia duk senyum sampai ke telinga tetapi belakang jemah ye meluat nak muntah..do i care???Hokaylah..sekali lagi aku ingin mengucapkan pada kawan- kawan aku yang setia dan yang paling memahami diriku ini..TERIMA KASIH yang tidak terhingga kerana sudi menjadi kawan jemah dan jemah MINTA MAAF sekiranya sepanjang perkenalan kita selama ini jemah ada terover gurauan yang menyinggung hati korang tu ya...Sayang korang semua...XOXO


Arious!

3 comments:

Liya said...

Love u tooooo....

Tini said...

Sayang kamu jgk darling!

Jari Manis said...

akak JM salah seorang kawan Shima x hikss..
akak da kawan tapi x de sorang pun kawan yg setia..huhuh

psst...background hitam..then tulisan kelabu..agak sukar sikit akak nk bac huhuh

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR