Tuesday 16 September 2014

Hari ini hari cuti...

Assalamualaikum uolls semua..ada kat mane tu..??Okaylah hari nie kan hari cuti sempena Hari Malaysia..korang tak ke mana-mana ke??..aku pulak duduk rumah je..Tak ke mana-mana pun..cuma keluar makan kejap lepas tu aku ajak laki aku roda-roda kawasan Ampang dengan Selayang tinjau kawsan perumahan..yelah harapkan short break macam nie aje boleh tinjau-tinjau..nak harapkan hari lain sibuk dengan kerja..weekend??memang tak ler nak tinjau-tinjau..bukan mudah uolls nak cari lokasi rumah yang sesuai..nasib baik jalan tak jam..okaylah aku malas nak merapu pasal hal rumah..cuma aku ingin ucapkan Selamat Hari Malaysia kepada semua warga negara Malaysia dan hargailah tanah air kita seadanya..sesungguhnya aku cukup bersyukur berada dibumi Malaysia..
Arious!

2 comments:

Jari Manis said...

I love malaysia yg aman damai dan hidup dlm demokrasi

akudantapakkakiku said...

I love Malaysia too..
So proud be a Malaysian people..
Kat Malaysia macam- macam ado!

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR