Thursday 1 January 2015

Welcome 2015

Assalamualaikum serta apa khabar semua..sudah berakhir 2014 dan sekarang kita sudah berada dalam tahun 2015..sekejap sahaja putaran masa, walaupun banyak suka duka 2014..Syukur Alhamdulillah!Adakah misi 2014 kalian semua sudah tercapai??impian aku ada yg sudah tercapai dan ada jugak yg tidak sempat dicapai tetapi impian yang tidak sempat aku capai tu sudah aku forward ke tahun 2015 nie..harap-harap tercapai nanti..amin!Dalam tahun 2015 nie aku berharap dapat membahagiakan lagi suami dan juga anak aku serta keluarga aku dengan memberikan lebih banyak masa dan mencipta lebih banyak memori indah untuk mereka semua..dari segi pekerjaan pulak aku harap dapat perform lagi baik dari tahun 2014..bersama kawan-kawan pula aku harap dapat mengeratkan lagi hubungan persahabatan kita yaaa..tak kira kawan realiti or kawan di alam maya nie yaa..huhuhu!Untuk aktiviti tahun 2015 telah aku senarai pendekkan agar dapat aku penuhi impian giler-giler aku nie..wish me luck uolls! Okaylh penatlah uolls nak bebel panjang lebar..jemah nak continues sleep pulak..Salam 2015 dan tinggalkan semua memori duka 2014 dan bergembiralah dengan 2015 nie..living negative takes positive kate omputih and moving forward gittew!!

Wassalam

No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR