Monday 10 August 2015

Dinner di Me'nate Steak House

Assalamualaikum semua..tengah buat apa tu semua??hari nie aku nk share pengalaman makan malam dekat sebuah restauran steak yang terkenal dekat Setapak,KL iaitu Me'nate Steak House..terima kasih buat laki aku kerana sudi belanja makan kat sini..tak sangka uollss aku ingat dia tak ingat dah aku pernah request nak makan kat sini sebab takde respon langsung masa aku ajak..tiba-tiba aje hari nie belanja makan malam kat sini..mesti ada apa-apa nie..hiehiehie

Kami datang selepas maghrid masa tu tak ramai lagi orang datang tapi lepas jam 8 pm berduyung-duyung rombongan cik kiah ada rombongan pak munawil pun hadoi datang untuk menjamu selera kat sini..suasana restauran yang sangat selesa dan teratur..ada kemudahan surau serta tandas dan juga parking berbayar yg murah pun mudah disini..

Menu disediakan terdiri dari daging lembu dan kambing so korang pilih nak makan portion yang macam mana..harga ikut portion dan size daging yang korang pilih..untuk harga set siap masak sudah include dengan caj gst dan pilihan air ysng korang boleh refill anytimes sampai kembung perut korang pun boleh..dekat sini ada menyediakan juga side order seperti aneka pasta,sosej,meatball,mushroom soup,garlic bread dan macam-macam lagi..kalau korang nak share utk berdua pun boleh save budget sikit boleh elak membazir..sebab amalan membazir amalan syaitonnnn tak gituu geng2 jemah semua??? 

Okaylah aku share mana yang aku tahu aje..kalau korang nak tahu lebih details better walk in sendiri aku sangat-sangat recommend..sebab steak yang disediakan super duper sedapppp..Okaylah tataplah moments yang sempat aku snap tadi..








Wassalam









No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR