Sunday 9 August 2015

Syawal 2015 aku..

Assalamualaikum semua..syawal 2015 hampir melabuhkan tirainya..aku baru ada masa terluang untuk update sedikit kenangan aku sekeluarga pada syawal kali nie..Alhamdullillah diberikan kesempatan lagi tahun nie untuk merayakan Syawal bersama keluarga tercinta dikampung halaman,kalau diikutkan tahun nie turn raya aku kena kerja tapi kuasa tuhan menentukan segalanya..dan sempat jugalah aku berbuka puasa dikampung sehari sebelum Syawal menjelma..kemeriahan haruslah time berbuka puasa beramai-ramai dengan sup gear box special dari kakak aku..huhuhu sedap sangat uollss



Syawal tahun nie disambut secara bersederhana sahaja oleh kami sekeluarga..tetapi syawal aku sedikit terganggu kerana laki serta anak aku deman dan tak dapat nak ziarah ke semua rumah saudara mara dan hanya berkesempatan melawat yang berhampiran sahaja..tetapi kemeriahan tetap ada uollss seperti biasa menu pagi raya rumah aku tidak lengkap kalau takde nasi minyak terengganu tetapi tahun nie ada rezeki lebih sikit aku sempat buatkan hidangan mee kari untuk tetamu yang datang..


Okaylah mari aku kongsi moments yang sempat diambil untuk Syawal 2015 nie walaupun hanya sederhana tetapi aku tetapi bersyukur padaMu atas semua limpahan rahmat yang telah diberikan..Terima Kasih yang mengunjungi teratak kami dan Alhamdullillah..






Wassalam










No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR