Friday 24 October 2014

Teman baru aku...

Assalamualaikum semua..Jom nyanyi lagu nie "..aku punya teman..teman sepermainan..kemana saja ku berada dia pasti ada.." grand gitu..siap nyanyi bagai..sedap tak suare korang??mestilah sedapkan up suara sendiri..kihkihkih..korang semua mesti tertanya-tanya siapa teman baru aku..apakehel pulak jemah nak ada teman baru..siapa dia??laki aku sudah ke mane??..no no no..teman baru yang jemah maksudkan bukannya lelaki or perempuan ke ape..pandai ye korang nak buat spekulasi negative terhadap jemah nie..okaylah teman baru yang jemah maksudkan adalah hobi baru jemahlah..sekarang timbul minat baru membaca novel..novel cintan cintun gitu jadi pilihan jemah..ko mampu??mesti korang feeling berbulu je dengan aku..minat membaca novel nie terjadi lepas aku layan drama adam dengan hawa..tak puas hati tengok drama swasta yang banyak sangat potong babak dalam tu aku baca novel pulak baru puas hati..see gedik sangat fanatik i uolss..lepas layan novel adam dan hawa,aku terjebak layan novel resepi memikat suami..hambik ko.."..aku bisa membuat ko jatuh cinta..kepadaku walaupun ko tak cinta.."nyanyi lagi..tapi seyes aku suke drama serta baca novel nie layan sangat..pastu yang best sekali novel the wedding breaker tu so romantis..dramanya pun sangat-sangat menyentuh jiwa romantis laki aku..kihkihkih..uwekkk....okaylah itulah cerita teman baru aku..aku harap korang semua pun mempunyai hobi yang kita boleh share sama-sama..tak salahkan..okaylah aku ada kerja sikit nak buat,sampai ketemu lagi dilain entry..


Antara novel yang sudah habis aku baca..
Ini antaranya yang terbaru yang belum habis dibaca lagi..


tata

2 comments:

Unknown said...

wah banyaknye novel kak.
pinjam satu :)

akudantapakkakiku said...

boleh aje kalau adik nk pinjam..
sharing is caring kan..

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR