Friday 5 September 2014

Exam lagi...

Assalamualaikum..buat ape tu semua..berehat ker?melepak ker?menonton ker?or sedang beronline macam aku..?Okaylah aku sebenarnya tengah duk study sikit nie sebab esok ade exam..tibe-tibekan kena jawab exam pulak..lagikan kuiz bulanan kat opis pun aku tunggu jawapan boss aku share niekan pulak nak jawab soalan exam yang sememangnya bertentangan dengan bidang aku..huhu..tapi tak salah aku mencuba nasib mane tahu tiba-tiba lulus exam nie dorang panggil aku interview..leh jugak experience interbiu dgn org gomen nie!Korang mesti tertanya-tanya exam apelah yang aku nak hadapi nie..wait and wait hokay...jemah nak sambung study sikit lagi lepas tu jemah nak tido..sebenarnya dorang hantar email offer untuk exam nie since last week lagi tetapi aku teroverdoss busy nye hingga tak sempat nak study pasal jawatan yang dorang offer nie..esok nak exam malam nie baru terhegeh-hegeh buat kerja last minutes..bising laki aku suruh study sikit supaya tak blur jawab exam tu esok..nasib baik exam via online kat rumah je..dapatlah aku meniru nanti...hahaha..Okaylah uolss aku nak sambung study lagi nie,aku nak feeling-feeling study macam zaman jadi student dulu..ketemu lagi di lain entry yaa..doakan aku berjaya utk jwb exam nie esok ya...wassalam..


6 comments:

Unknown said...

Bukan dari dulu lagi ke suka buat kerja last minute??
Anyway good luck for ur exam tomorrow sis!

Unknown said...

gud luck and all the best... go..go chayookk !!!!

Jari Manis said...

JM mcm tahu je exam apa tu hikss....good luck ek

akudantapakkakiku said...

thanks yek!

akudantapakkakiku said...

of course ler sis..mcm x kenalkan..kihkihkih

akudantapakkakiku said...

Kalau tahu psssttt!...
Hahahaa...

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR