Wednesday 8 August 2018

Apa khabar korang semua..

Assalamualaikum semua.

Sudah lama aku tak share apa-apa dekat blog kesayangan aku..bukan sebab malas or takde idea or crite nk share tapi masalah KEKANGAN MASA yg selalu menghimpit aku..minta maaflah..apa cerite korang semua..aku harap baik-baik saja ya..Aku?? macam nielah siang hari sibuk dekat opis balik kerja petang bawak ke malam sibuk uruskan rumah tangga pulak.begitulah dan seterusnya..nk buat macam mana anak dah semakin besar dan tinggal pulak dikota raya..aku dengan laki aku kenalah kerja kuat ckit semasa muda nie.."semoga Allah SWT berikan kesihatan tubuh badan dan dimurahkan rezeki utk aku sekeluarga dan korang semua ya"Amin2

Aku sekarang tengah berserabut sedikit menguruskan hal percutian hujung tahun nie dgn laki aku serta cousin aku ohh tidak ketinggalan fazz (partner in crime)..lokasi aku rahsiakan dahulu,kalau korang semua follow blog aku tunggu aku update hujung tahun nie..nie first winter trip aku sebelum nie aku suka travel semasa musim luruh je sbb cuacanya not too cold and not too hot..light-light gtu..tapi kali nie aku nk pi trip winter pulak sebab nak main salji..maklumlah kampung girl kan..sebab next year aku ade trip pi japan dengan anak aku so kena test skin mak bapak dulu main salji sebelum bawak anak main salji..macam-macam bende aku duduk google utk memastikan segalanya complete..tapi kalau imcomplete jugak nk buat macam mana sebab semuanya aku yang rancang tp Allah SWT yg maha menentukan segalanya..tapi aku harap semuanya baik-baik saja Insyaallah..korang semua doakan lah semoga perjalanan aku pergi balik selamat ya..nanti siapa yg doa aku bagi pau kacang free hihihi..

Pic from Mr.Google

Okaylah setakat ini sajalah yg aku dapat share buat masa sekarang sebab nk pi jemur kain pulak..nie pun aku sempat on blog sebab nk bace entry dari blogger lain yang sudah pi menapak ke tempat aku nak terjah hujung tahun nie..rela aku hold cuti raya aku sebab nk reservekan cuti tahunan utk trip hujung tahun yg ambik masa lebih kurang 2 minggu..itulah awal tahun sedap sangat duk perabis cuti pi maldives dengan krabi..nasib baik pi beijing haritu gune sehari je cuti tahunan sebab combine dengan public holiday dan cuti weekend sekali..Thanks to Tun M skali sebab bagi banyak public holiday lepas win the election day..kerana dialah aku dapat save cuti tahunan aku..huhuhu

Okaylah wassalam..

No comments:

My best accomodations recommend air bnb!

Sign up for Airbnb and get RM120 off your first adventure. Here’s my invitation link: https://abnb.me/e/iY3rgUQrmR